piątek, 12 lipca 2013

Spoko podkłady dla skóry suchej - mini recenzja

O podkładach znów słów kilka. Tym razem szepnę kilka słów i podzielę się moimi doświadczeniami na temat 3 podkładów, które super ekstra sprawdzają się przy cerze suchej, są delikatne i idealne na lato. 
Natura obdarzyła mnie suchą skórą twarzy, szczególnie, a właściwie przede wszystkim, w okolicach nosa i na policzkach - mordęga! Nie raz i nie dwa zdarzało się, że po nałożeniu podkładu, nawet tego nawilżającego, uwidaczniały się suche skórki i robiła mi się skorupka, afe! I jeszcze ważna kwestia, nie potrzebuję dużego krycia, bardziej wyrównania kolorytu.
Ostatnio nie narzekam, bo udało mi się doprowadzić skórę do porządku i nic się nie przesusza i nic się nie uwidacznia. Jedyne co robiłam, oprócz kremu nawilżającego (używam La Roche Posay Hydragyne Legere), z trzy razy w tygodniu wcierałam witaminę A+E w kapsułkach, tę płynną. I wierzcie, albo nie, już po dwóch pierwszych razach moja skóra na twarzy stała się bardziej miękka, jednolita i przede wszystkim - super nawilżona! To tyle w kwestii pseudo porad :) 


Jeżeli chodzi o podkłady natomiast, ostatnie 3, które przypadły mi do gustu i sprawdziły się na mojej twarzy to MAC Mineralize, Iwostin Laboratorium i Bourjois Healthy Mix. Nie będę pisać, co pisze producent i co producent obiecuję, napiszę co ja myślę!



MAC Mineralize
- podkład zawiera filtr SPF 15, to super jest!
- fajne krycie: takie, na jakim mi zależało, super wyrównuje koloryt, nie tworzy maski
- ekstra konsystencja (wydaje się być lepki), ładnie się rozprowadza, wygładza
- nawilża, przynajmniej ja czuję, że moja skóra jest nawilżona, promienna i nie ściąga się
- trwały, faktycznie utrzymuję się praktycznie cały dzień (przynajmniej u mnie)
- bez przypudrowanie daje efekt super promiennej, rozświetlonej buzi
- cena: 148zł




Iwostin Laboratorium: Correctin Sensitia podkład nawilżający. Ogólnie są trzy różne rodzaje i każdy rodzaj ma 3 kolory do wyboru, które właściwie dopasowują się do koloru naszej skóry.
- fluid łagodzący, nawilżający, lekki
- lepka konsystencja, rozprowadza się na twarzy jak krem Vichy BB - dla mnie super
- całkiem spoko krycie, wyrównuje koloryt
- efekt nawilżonej, zdrowej, promiennej skóry (bez pudru), SPF 30
- całkiem trwały, jak na swoją cenę (w promocji w Superpharm zapłaciłam 29zł)
                                                                                                                                                               



Bourjois Healthy Mix 
- fajne krycie, całkiem mocne, bez efektu maski
- uczucie nawilżonej skóry
- tak jak reszta podkładów, daje naturalny glow (bez pudrowania), rozświetlenie
- trwały (przynajmniej u mnie ;)
- ładnie wtapia się w skórę, zostawia ją miękką i gładką
- cena: 59,90zł, więc dramatu nie ma
- ładnie pachnie




Ogólnie, moim skromnym zdaniem, skóra latem powinna błyszczeć, wyglądać promiennie i świeżo! Zostawmy całkowity mat na wyjścia wieczorem i na zimę, latem bądźmy jak najbardziej naturalne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz